Fraktpolicy
Fraktsida
Introduktion
PĂ„ Nexora varje paket en present som vi kanât vĂ€nta med att dela med dig. DĂ€rför levererar vi varje Nexora upplevelse direkt till din dörr â endast inom Sveriges grĂ€nser för tillfĂ€llet.
senaste bestÀllningstid
VÄra "nÀtbutiksdörrar" stÀnger kl. 19:00 (GMT), sÄ passa pÄ att lÀgga din bestÀllning innan dess.
Fri Frakt
För att göra din shoppingresa Ànnu mer fantastisk, har vi slopat fraktavgiften. Detta gÀller alla bestÀllningar inom Sverige. Inga undantag, inga konstigheter.
Bearbetningstid
Vi gillar att vara snabba pÄ bollen. RÀkna med att din bestÀllning sÀtts i rörelse inom 1-2 arbetsdagar efter att du bekrÀftat köpet.
Transittid
NÀr allt Àr klart och paketet Àr pÄ vÀg, kommer det att nÄ dig inom 5-7 arbetsdagar. Vi kan knappt vÀnta pÄ att du ska öppna det!
Fraktföretag
Vi har valt att samarbeta med PostNord, för att din Nexora upplevelse ska nÄ dig sÀkert och i tid.
Fraktuppdateringar och SpÄrning
SÄ snart ditt paket har lÀmnat vÄrt lager, skickar vi dig ett e-postmeddelande med ditt spÄrningsnummer. Kika in pÄ PostNords webbplats eller app för att följa paketets resa.
Returpolicy
Ăr det nĂ„got som inte stĂ€mmer? Ingen fara, hĂ€r Ă€r hur du gĂ„r tillvĂ€ga för en retur:
- Kontakta oss via info@nexora.se med ditt ordernummer och anledningen.
- Efter godkÀnnande fÄr du ett Retur GodkÀnnande (RA) nummer och instruktioner.
- Packa varan och inkludera originalfakturan eller en kopia.
Observera: Returfraktkostnaderna stÄr du för.
Sekretess och GDPR
All information vi samlar in under bestÀllnings- och leveransprocessen följer strikt GDPR och vÄr egen sekretesspolicy.
Dina RĂ€ttigheter
Denna frakt- och leveranspolicy pÄverkar inte dina lagstadgade rÀttigheter som konsument.
Kontaktinformation
Om du har frÄgor eller kommentarer, tveka inte att kontakta oss:
Â